Hallo, 
 
Wij zijn verheugd te kunnen aankondigen dat de inschrijving voor de Spa-Francorchamps tentoonstelling open is  
Voor deze editie zal de tentoonstelling plaatsvinden op het Circuit van Spa-Francorchamps. 
 
Deze tentoonstelling zal uw creaties verwelkomen op zaterdag 23 en zondag 24 oktober 2021. 
Het publiek zal blij zijn nieuwe creaties te ontdekken en wij hopen dat u staat te popelen om een mooi moment te delen met de bezoekers en met alle leden van de club! 
 
Inschrijving en betaling 
Registratie gebeurt via WaLUG, met de link hieronder. 




 



Inschrijven is mogelijk tot 26 september 2021. 
 
Zorg ervoor dat u zich individueel inschrijft, zelfs als u deel uitmaakt van een lay-outgroep (als 3 leden van hetzelfde gezin deelnemen, verwachten wij 3 formulieren). 
Leden die LEGO® materiaal willen verkopen kunnen dit ook aangeven op het inschrijfformulier. 
 
Voor verkopers, belangrijk, we hebben ronde tafel met een diameter van 1,80 m en deze tafels zijn te koop, vertel ons het aantal tafel dat u nodig heeft en het tarief is vastgesteld op : 

- 10€/tafel & per dag (voor leden) ; 
- 15€/tafel & per dag (voor niet-leden) ; 
- 20€ per tafel en per dag, plus 21% BTW (voor professionals). 

Het verschuldigde bedrag moet contant worden betaald op het evenement. 
Leden die willen deelnemen aan lay-outs moeten dit ook aangeven, via de inschrijving, zodat we de nodige ruimte kunnen voorzien. Een verantwoordelijke zal voor de organisatie zorgen en uiteraard moet ook de inschrijving individueel gebeuren. 
  
Het reglement van het evenement vindt u hier. Elke deelnemer wordt verzocht deze regels te lezen en na te leven. 
 
Elke exposant moet zijn eigen tafellakens voorzien. 
Roken en huisdieren zijn in de hal niet toegestaan. 
 
U kunt zich inschrijven tot 26 september 2021; u kunt uw inschrijving tot deze datum wijzigen.  
Na deze datum wordt de inschrijving gesloten en is het niet meer mogelijk om in te schrijven. 
De bevestigingse-mail zal u tussen 27 september en 30 september 2021 worden toegestuurd. 
 
Let op!  De inschrijving is geldig voor het hele weekend. 
Het is niet mogelijk om slechts voor één dag in te schrijven. 
Wij hebben deze beslissing genomen om te vermijden dat er tijdens het hele weekend ongelijkheden zouden zijn op het vlak van exposanten. Wij hopen dat dit besluit u er niet van zal weerhouden uw creaties te komen tentoonstellen. 

 

Organisatie van het weekend (maaltijden en tijdschema) 
 
Opzetten - vrijdag 22 oktober 
De zalen zullen ons vanaf 9 uur ter beschikking worden gesteld, zodat we de tafels kunnen opstellen. 
Zodra de zaal is ingericht en de tafels zijn gedekt, kunnen de deelnemers hun uitstal- en verkoopruimte inrichten. 
De zaal zal om 21.00 uur gesloten zijn. 
 
Tentoonstelling - zaterdag 23 & zondag 24 oktober 
Op zaterdag openen we de deuren voor de deelnemers om 6.30 uur en op zondag om 9.00 uur. 
Bezoekers zijn welkom op zaterdag van 10.00 uur tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur. 
 
Elke deelnemer krijgt 's middags een gratis broodje voor elke dag (zie inschrijvingsformulier voor keuze). 
Als u extra broodjes wilt, is de prijs vastgesteld op 3,80€/sandwich. 
Gelieve er rekening mee te houden dat extra broodjes vooraf besteld en betaald moeten worden. 
 
Zaterdagavond maaltijd & leuke activiteiten 
Op zaterdagavond zal in het restaurant van het Circuit een maaltijd worden aangeboden, vergezeld van een supertombola en een spel. 
 
De maaltijd bestaat uit een gevarieerd warm buffet (volwassenen 26,00€ en kinderen tot 12 jaar - 12,50€). 

- Maaltijd volwassenen: Aperitief, 2 frisdranken, warm buffet. 
- Kindermaaltijd: 2 frisdranken, warm buffet. 

 

Diner en extra broodjes moeten minstens een week op voorhand betaald worden via overschrijving op onze rekening 
IBAN : BE98 3631 8884 4993 
BIC: BBRUBEBB 
In vrije referentie: NAAM + lidmaatschapsnummer (indien lid) + aantal/type menu('s) 
  
Als er vóór de vastgestelde datum geen betaling voor het diner heeft plaatsgevonden, wordt het diner uitgesloten van de Super Tombola. 

 

BELANGRIJK : 

 

Wij zijn ons ervan bewust dat sommige mensen die van ver komen graag dicht bij het circuit willen kunnen overnachten, daarom hebben wij gastenkamers gereserveerd tegen zeer voordelige prijzen. Voor alle inlichtingen en reserveringen kunt u contact opnemen met Michel Vandamme : mvandamme13@gmail.com 
  
Vrijwilligers : 

 
Op het inschrijvingsformulier kunt u ook aangeven of u als vrijwilliger aan het evenement wenst deel te nemen. Er zal geen gebrek zijn aan taken en we zouden blij zijn met wat extra hulp. Zonder vrijwilligers is het moeilijk om een evenement van deze omvang te organiseren.  
  
Nieuwe leden, maar ook oude leden die vragen hebben, kunnen altijd contact opnemen met : contact@walug.be   
  
Voor praktische vragen over de tentoonstelling kunt u terecht bij Michel Vandamme (mvandamme13@gmail.com). 
 
Het Walug-comité